Magamról

Saját fotó
Úgy döntöttem, ha egyszer meghalok, csillag leszek, és fenn ragyogok az égbolton minden éjjel az elkövetkező néhány ezer évben... :D

2012. január 7., szombat

MÁV

Szeretném feljelenteni, azt a nagyon szimpi, legmosolygósabb szemű kalauzt, aki 2012.01.04.én a 653as Tulipán IC 15.30.as Bp. Keleti - Nyíregyháza járaton, felháborító módon csak a menetjegyemet volt hajlandó kezelni!
A szépen mosolygó göndör hajú lány (név és tel.szám)
(Kocsi: 368, Hely: 52)

U.I.: elnézést a macskakaparásért, rázott a vonat :D

 szerzői utóirat: édes volt a kalauz, mikor a kezébe nyomtam a cetlit a fenti szöveggel... mondom: "Egy feljelentést szeretnék átadni Önnek, de kérem csak később olvassa el." És vártuk az ajtóban a vonat fékezését, a kalauz készenlétben, hogy azonnal nyitja az ajtót. Mire Ő: "Természetesen átveszem, de az ilyesmiket a.... osztályon kellene odaadni." megkérdezte még: "Hölgyem, Ön melyik kocsiban ült? mert a másik kocsiban elég hideg volt, valami történt a fűtéssel..." Próbált mentegetőzni, a drága :D Mire én: "A fűtés rendben volt, semmi gondom a vonattal... csak olvassa el kérem a levélkém, mielőtt bárkinek odaadja :)" - kíváncsi vagyok, mi történt a levelem elolvasása után :D gondoltam közzéteszem itt a neten a kis közjátékom, és majd csak fény derül a történtekre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése