Magamról

Saját fotó
Úgy döntöttem, ha egyszer meghalok, csillag leszek, és fenn ragyogok az égbolton minden éjjel az elkövetkező néhány ezer évben... :D

2011. január 13., csütörtök

Kócos Hirdetés


- Akartam egy kiskutyát… Ezért feladtam egy hirdetést! – Sikerrel jártam. – Egy nagy testű kutya jelentkezett. Befogadtam. De nem értettük meg egymást. Kezdtem észlelni, hogy kutyául érzi magát nálam… Ezért feladtam egy hirdetést! Elajándékoztam! Boldog otthonra talált. Én meg odébb álltam:)
- Üres lett az udvar, az egész ház. Más elfoglaltságot kerestem. Gondoltam feladok egy hirdetést… Még mielőtt megtettem volna, jelentkezett egy macska! – Üres ez a ház! - szólt, - majd a hirdetés meg nem jelentetése ellenére, jelentkezett a hirdetésemre!:) Sőt! Beköltözött! – Azóta egész jól megvagyunk. Már nem érzem kutyául magam. Ő is egész macskás:)
- Szerettem volna a környezetemnek is örömöt okozni, segíteni másokon. Sorra vettem a „rászorulókat”, akik számításba jöhetnek. Egy barátnőm épp munkát keresett. Böngésztük az állásportálokat vele. De nem akadtunk megfelelőre. Más ötletem támadt. Így hát, feladtam egy hirdetést! – Jöttek sorra a levelek! Jobbnál jobb ajánlatok. Találtunk is használhatót. Most Boldog, az új munkájával!
- Egy másik barátnőm… Folyton bezárkózva otthon. Ki nem mozdulna sehova. Merthogy, Ő aztán otthon érzi igazán jól magát! A „herceg fehér lovon” meg majd bekopogtat ajtaján… Nna hát, ez ügyben is feladtam egy hirdetést! Jelentkeztek szépen sorban… pasik, férfiak, fiúk, köcsög-hapsik, néhány herceg, és A Herceg is! Egyszer csak bekopogtatott. – Hello…Én E…-t keresem, ugye itt él?! – Hát persze, fáradj be:) – Mondanom sem kell, ott is maradt:) – Ez is megoldva.
- Az én életem?  Ja persze, a macska és én, illetve a macska közben többen lett! Tehát a macskák és én jól megvagyunk. Ám a macskámnak valami hiányzott. Ezért… Feladott egy hirdetést! – Jelentkeztem is rá rendesen!:) Nehogy más is jelentkezzen, s engem lecseréljenek:)
- Körülnéztem a nagyvilágban, ki szorul még segítségemre. Kerestem-kutattam; persze, rájöttem:) Az élet úgy szar, ahogy van, unalmas is, meg minden… Így hát, feladtam egy hirdetést! :) Hogy milyet? Hát… Izé… Ööö… Nnneeemm mondhatom meg. - Szégyen, gyalázat, de senki nem jelentkezett:(
- Észrevettem, hogy a szomszédban, van pár megoldásra váró probléma. Így hát, feladtam pár hirdetést! Jelentkeztek szép számmal… ki erre… ki arra… Nna ezt a mindent is megoldottam!
- A macskák közben, feladtak a nevemben egy hirdetést! Valami HERCEG jelentkezett nagy sebesen! Azt mondta, pont rám várt! – Így hát, a macskáim nem haboztak, döntöttek. Őt választották:) Mert a macskák wi… vennének:) De nem! Ez esetben Őt jelentkeztették nekem!
- Most ott tartunk, hogy Ő, akit a hirdetés útján szereztem, nem hagy békén… szóval, csak kér folyton, valamit… - Ezért feladtam egy hirdetést! Díszpárnák jelentkezzenek jeligére, kaptam is jó pár levelet! Olvasgattam érveléseiket, néztem fotóikat. Melyiket válasszam? Nehéz döntés! – Hogy megkönnyítsem a választást, feladok egy hirdetést! :) Melyik díszpárnát válasszam jeligére, várom a leveleket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése