Magamról

Saját fotó
Úgy döntöttem, ha egyszer meghalok, csillag leszek, és fenn ragyogok az égbolton minden éjjel az elkövetkező néhány ezer évben... :D

2011. május 24., kedd

Torna...



Kis esti olvasmány

Már épp lefeküdni készültem, amikor is az a nagyszerű ötletem támadt, hogy az ágyban „bambulok” egy kicsit, egy magazinnal a kezemben. Konkrétan egy női magazint kerítettem elő a könyves polcomról, és hihetetlen módon egy sex témával foglalkozó cikket olvastam… Természetesen, hisz mivel is foglalatoskodhat az ember lánya egymagában, az ágyban… Ma már úgyis megkaptam egyik kolléganőmtől, hogy már megint a sex a témám… - mert, hogy mindenki arról beszél a legtöbbet, ami hiányzik neki. Nna hát… ki tudja:) Bár ez a mondás épp olyan hűlyeség szerintem, mint hogy amelyik kutya ugat, az nem harap… visszatérve a cikkre…
Sokszor van olyan érzésem, egy-egy ilyen cikket olvasva, hogy talán lehet némi igaz abban, amit írnak. De legtöbbször elcsodálkozom rajta, hogy lehet ennyi marhaságot összehordani, és mi van, ha olyan „butácska” nő olvassa, aki még el is hiszi és ki is próbálja egyes jeleneteit a cikknek. Mert, nyilván van elég olyan nő, aki készpénznek veszi, amit a lapok írnak, mert hát „ott aztán nem hazudnak”. Nem egy francot:) vagyis, nem direkt módon hazudnak, csak egyszerűen valótlan dolgot állítanak, ami félrevezetheti az arra alkalmas személyeket… Persze, nem biztos, hogy ez szándékos. De kit érdekel…
Nna szóval azt írják a cikkben, többek között:), hogy fontos a férfiaknál is a torna. Mégpedig a nemi szerv célirányos tornáztatása. Mint a nőknél, ilyen összezár, kiereszt gyakorlatok… Most részletezhetném ezeket, azok számára, akik nem értik mit akarok mondani, de nem részletezem csak azért sem, inkább a fantáziájukra bízom:) akik értik miről beszélek, azoknak úgysem kell magyarázkodni. Azok a nők, akik szültek már, tudják mit jelent a gát torna… sőt akik jógáznak is tudják, miről beszélek. És elég, ha csak megemlítem, hogy aki olvas olyasmiket, mivel lehet fokozni a sexuális élvezetet, azok hallottak már a „tornagyakorlatokról”:) A cikkben arról írnak, milyen fontos ez a „művelet” férfiaknál is. Mégpedig a prosztata betegség megelőzésében… A férfi nemi szerv tornája alcím alatt a következő „nagyszerű” gyakorlatról olvashattam: ha másképp nem megy, akkor azzal próbáljuk rávenni a férfit a „gyakorlatra”, hogy a nemi szervére kötünk egy masnit, és megkérjük  őt, hogy integessen a farkával. Miközben mi nők ugráljunk mellette, tapsoljunk és kacagjunk a boldogságtól! Állítólag ettől a férfi nagyon beindul, és hogy minket még boldogabbá tegyen, minden erejével lóbálni fogja a… a masnit:) ezáltal erősödik a szexuális-egészsége óráról órára! Hihetetlen, de ezt a baromságot tiszta szívvel ajánlja a cikk írója. Sajnos nem nevezte meg magát. Pedig, igen csak érdekelne, hogy „ekkora ötlet” egy nő, vagy egy férfi fejéből pattan ki… Nna sebaj:)
Mindenesetre esti olvasmánynak épphogy elment… és a nevetőizmaimat igen csak megtornáztatta az írás, ugyanis elképzeltem, ahogy előttem fityeg egy masni, egy farkon, és én önfeledt módon ugrándozom, és tapsikolok mellette… Azt hiszem, az lenne az igazi mestermunka, ha egy ilyenre rá tudnék venni egy hapsit… Ezek után, bármit el tudnék érni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése